selidbe Beograd

Šta se prvo seli?

Šta se prvo seli?

Šta se prvo seli? Preseljenje je veliki posao, znatno lakši ukoliko ste pripremljeni. Profesionalci su tu da vam pomognu, bilo pri pakovanju, utovaru, transportu i istovaru a naravno i savetima. Šta je to što se prvo spakuje i kako da krenete? Kako biste se preselili u odgovarajućem roku, bez stresa i osigurali bezbednost svoje imovine, potrebno je da napravite listu za pakovanje, nabavite odgovarajući materijal za pakovanje, poštujete pravila pakovanja i izbegavate greške u pakovanju.

Kako početi?

Sasvim je logično da će prve stvari koje treba spakovati biti stvari koje su vam najmanje potrebne. Ove stvari možete čak i privremeno skladištiti, ukoliko vam neće biti potrebne u narednih par meseci, a trenutno bi samo otežale proces selidbe.

Tu spadaju:

· Sve stvari koje su vam trenutno u podrumu, tavanu ili garaži,

· Sve sezonske stvari, ukrasi, dekoracije i garderoba za godišnje doba koje sledi,

· Sve ono što ne koristite a može da spada u stvari koje ćete prodati ili pokloniti,

· Svi dodatni peškiri, posteljina, kancelarijski materijal,

· Knjige koje vam neće biti potrebne u narednim nedeljama.

Dobro se organizujte

Savetujemo vam da sve pišete. Napravite detaljan spisak stvari koje pakujete jer imajte na umu da će prve stvari koje spakujete za selidbu ostati u kutijama dosta dugo. Marker vam je najbolji prijatelj! Pravilno označite kutije jer se nećete setiti koji su predmeti gde spakovani.

Koja soba se prva pakuje?

Najpre se pakuju prostorije u kojima je najmanji broj ličnih stvari ili stvari koje sre redovno koriste, kao što su sobe za goste i dnevna soba. Najvažnije sobe – kuhinja, dečija soba, spavaća soba i kupatilo se pakuju poslednje.

Šta ostaje za kraj?

Sva odeća, kuhinjski predmeti, vaši uređaji koje redovno koristite i skoro sve ostalo što do ovog momenta nismo spomenuli trebalo bi da se spakuje nedelju pre dana selidbe. Uz vas je potrebno da imate dovoljno odeće za narednih nekoliko dana, nešto za zabavu za odrasle i neka vaša deca izaberu jedan set igračaka. Sve ovo može biti u par kutija koje ćete obeležiti kao osnovne stvari koje idu sa vama.

Ovo su neki generalni saveti kojima se nadamo da smo vam malo pomogli i olakšali. Za sva dodatna pitanja i ukoliko vam je potrebna pomoć pri selidbi, kontaktirajte nas!

Izazovi preseljenja u stan

Izazovi preseljenja u stan

Izazovi preseljenja u stan. Postoji mnogo razloga zašto biste se preselili u novi stan. Možda se odvajate od roditelja, možda menjate posao ili idete na doškolavanje, možda biste radije živeli u centru grada, ili više volite stan u odnosu na kuću.

Bez obzira na to zašto se useljavate u stambenu jedinicu, znajte da će vaše preseljenje doći sa nekim izazovima. Izazovi jedinstveni za ove vrste selidbe su izazovi sa kojima se naša profesionalna agencija za selidbe susreće svakodnevno. Dozvolite da vam budemo desna ruka u ovom procesu!

Manji prostor

Selidba iz kuće u stan znači uglavnom da će u novom stanu biti znatno manje prostora nego u vašoj dosadašnjoj kući. Uži prostori i uži otvori za vrata, stepeništa i liftovi otežavaju premeštanje krupnijih stvari poput nameštaja, bez oštećenja zidova ili izazivanja druge materijalne štete vašoj svojini.

Manje prostora za vaše stvari

Sav vaš nameštaj i imovina možda neće stati jer sada raspolažete manjim prostorom za skladištenje, a i za nameštaj. Ukoliko zaista nešto od vaših stvari ne može se smestiti u novom prostoru, možete iskoristiti i našu uslugu skladištenja. Skladišta su prostrana, suva, obezbeđena i pod nadzorom.

Spratnost

Dok su neki stanovi u prizemlju, uobičajen problem sa stanovima je činjenica da se mnoge jedinice nalaze na va višim spratovima stambenih zgrada. Vaši prijatelji i porodica će morati ili da nose vaše stvari uz stepenice ili da koriste lift. U ovim slučajevima se posebno savetuje korišćenje pomoći profesionalaca jer je logistika zagarantovana. Mi imamo iskustva sa ograničenim prilazima zgradama, dalekim putovanjima jer radimo i međunarodne selidbe, sa najvišim nivoima zaštite vaših stvari kao i sa uskim prolazima.

Nepoznata i nova lokacija

Bilo da je vaša selidba lokalna, u Beogradu, međugradska ili međunarodna, naš uigrani tim je na visini zadataka. Ukoliko se vi bojite nove lokacije, niste sigurni kada su u pitanju detalji transporta, puta ili samog objekta, pozovite nas. Zajedno ćemo osmisliti savršen logistički pristup vašem preseljenju.

Na raspolaganju su vam:

· Besplatna procena selidbe

· Uigran tim radnika

· Kombi i kamionska vozila

· Skladišta

· Materijali i kutije za pakovanje

selidbe teških stvari

Kako se pravilno seli klavir

Kako se pravilno seli klavir

Kako se pravilno seli klavir. Klavir na prvi pogled deluje samo kao jako glomazan i težak teret, ali većina i ne zna koliko je klavir kompleksan instrument. Budite sigurni da je selidba klavira zahtevan zadatak i da do oštećenja može doći lako ukoliko niste sigurni kako se klavir zapravo seli.

Profesionalci su najbolje opremljeni da selidbu klavira urade bezbedno i sigurno tako da ne dođe do habanja ili većih posledica.

Kako izgleda procedura selidbe klavira?

· Najpre se vrši merenje prostora. Morate biti sigurni da vaš klavir staje u nov prostor.

· Dešava se da staje u prostor ali morate imati u vidu da je potrebna i određenja širina prolaza, stepeništa ili eventualno lifta.

· Kompletna putanja mora takođe da izdrži teret klavira. Pojedine stepenice za nošenje klavira nisu namenjene.

· Od neophopdne opreme tu su kolica za klavir, kaiševi i podmetači. Kolica za klavir koja koristite moraju da podnesu celu težinu klavira. Postoji više vrsta ovih kolica, pa je potrebno prepoznati prava.

· Trebaće vam poseban komad opreme koji se zove klavirska ploča ili klizna ploča za klavir da biste ga uopšte pomerili. Ova ploča zahteva dodatne trake i podloge.

· Nakon što nabavite sve neophopodne stvari, morate se uveriti i da je vaše prevozno sredstvo dovoljno veliko za selidbu klavira. Ovaj kamion ili kombi prevoz mora imati svu adekvatnu zaštitu.

· Sve što je moguće demontirati će vam olakšati posao. Tebalo bi da uklonite nožice velikog klavira pre nego što ga pomerite.

· Sam klavir nakon utovara je neophodno jako dobro pričvrstiti u prevoznom sredstvu. U samom transportu on se ne sme ni najmanje pomerati.

· Ukoliko pored klavira selite još neki teret, klavir u kamion ulazi prvi.

Generalni saveti pri selidbi klavira

· Težina klavira je prilično zastrašujuća ukoliko se sa njom prvi put hvatate u koštac. Nemote ni najmanje oklevati pri pomisli da angažujete pomoć. Obavezno proverite da li agencija koju birate ima iskustva sa selidbom klavira.

· Proverite da li profesonalna agencija za selidbe ima svu nophodnu opremu.

· Klavir se pomera jako sporo, da ne bi došlo do oštećenja podova.

· Pazite da se ne povredite jer klavir ipak manje vredan od vas.

· Izvagajte na vreme koliko bi vas moglo koštati ukoliko se povredite ili oštetite klavir.

· Angažujte nas za besplatu procenu selidbe!

Selidbe stvari

Pakovanje i selidba gabaritnog nameštaja i uređaja

Pakovanje i selidba gabaritnog nameštaja i uređaja

Pakovanje i selidba gabaritnog nameštaja i uređaja. Sledi vam selidba kuće, stana ili poslovnog prostora i već vas boli glava pri pomisli na selibu krupnih komada nameštaja ili uređaja. Pred toga što je u pitanju teret koji nije lagan, teško je njime i manevrisati. Pročitajte kako se sele nameštaj i uređaji i koliko vam usluge profesionalaca mogu pomoći.

Šta izaziva stres pri selidbi nameštaja i uređaja?

· Ovo uglavnom nije delikatan teret ali jeste glomazan. Sigurno već razmišljate kako da ga podignete i premestite jer je težak.

· Vaša trenutna lokacija ili ona na koju selite nameštaj ima uske prilaze ili nepristupačne hodnike.

· Prostorija u koju nosite nameštaj je na visokom spratu i niste sigurni da li je lift pravo rešenje.

· Nemate dovoljno veliko vozilo za prenos tolikog tereta.

· Uređaji mogu biti direktno povezni na mrežu i ne znate kako da ih prenesete.

· Ovakav teret prenešen u komadu često završi raskliman, oštećen ili ogreban.

Bitno je da znate da su sve ove prepreke premostive prilično lako uz proefsionalnu uslugu selidbe. Sve što bi trebalo da uradite je da nas konktaktirate, a naš uigran tim će vam pored besplatne procene selidbe pomoći na svakom koraku. Mi radimo logistiku, pakovanje, prenos, utovar i istovar. Sav prateći materijal za selidbu, vozila, alati, folije i kutije su vam na raspolaganju.

Koji sve komadi predstavljaju problem za selidbu i kako ih preseliti?

U ove komade uglavnom spadaju regali, ormari, kauči, francuski ležajevi, kuhinjski elementi, trpezarijski stolovi, police, komode i sl. Pored njih tu su i veliki električni i elektronsi uređaji.

Pravo rešenje ovog problema jeste demontaža. Za demontažu je neophodan alat koji mi svakako posedujemo. Radi se o pripremi za selidbu koja se vrži rasklapanjem tj. demontažom svih krupnih komada kad je demontaža njihovom konstrukcijom moguća. Na ovaj način se krupni komadi lakše i prenose i pakuju. Selidba demontiranog nameštaja se vrši tako što se svi komadi zaštite kartonom ili plastičnom folijom. Potom se iznose, transportuju i montiraju na željenoj lokaciji.

Da li ste znali da vršimo i demontažu električnih i elektronskih uređaja?

Ovaj proces se mora vršiti uz prisustvo stručnih lica. Ukoliko se radi o uređajima koji su direktno povezani na mrežu i ne mogu se samo kablom odvojiti i prenositi, potrebno je obavezno angažovati stručnjake. Naši električari su iskusni u poslovima demontaže električnih i elektronskih uređaja sa naponske mreže, kao i naknadne montaže na željenoj lokaciji.

Pozovite nas, a ostalo je naša briga!

Saveti za pametno pakovanje

Saveti za pametno pakovanje

Saveti za pametno pakovanje. Folija sa mehurićima je možda najpametniji izum za pakovanje koji se koristi već godinama unazad. Jednostavna za upotrebu, štiti od ogrebotina i odvaja prašinu i prljavštinu sa umotanih predmeta. Takođe je relativno jeftina i možete je upotrebiti više puta. Međutim, postoji ispravan i pogrešan način da je koristite.

Folija sa mehurićima je materijal za pakovanje nastao 1959. godine, kada je IBM tražio način da zaštiti svoje proizvode tokom isporuke. Nudila je fleksibilnost i amortizaciju koja inače nije bila dostupna u to vreme.

Prednosti folije sa mehurićima:

  1. Jednostavna za upotrebu – omotate je oko predmeta i pričvrstite trakom.
  2. Fleksibilna je – dobro se uklapa oko gotovo svakog predmeta, bez obzira koliko je nezgrapnog oblika.
  3. Zaštita – vazduh zarobljen unutar dve spojene plastične ploče čini omotač oko vaše dragocenosti.
  4. Sprečavanje nezgoda – može čak da spreči ogrebotine ili lomljenje predmeta ako je udario o pod.
  5. Štiti od prljavštine, prašine i vlage.
  6. Lagana je – pošto je napunjena vazduhom, vašim kutijama gotovo da ne dodaje težinu.
  7. Za višekratnu upotrebu – možete je sačuvati za sledecu selidbu ili je zadržati da biste je koristili kao materijal za pakovanje kada treba da pošaljete artikl poštom.

Kada se folija sa mehurićima najčešće koristi?

Ovo su njene najčešće upotrebe:

  • Posuđe za čaše i porcelan
  • Zidna umetnost i ogledala
  • TV sa ravnim ekranom
  • Ekrani kompjutera
  • Dekorativni predmeti
  • Oštre ivice ili uglovi

U zavisnosti od artikla, možda ćete morati da koristite i papir za pakovanje. Prvo ćete morati da umotate predmet u papir, a zatim u foliju. Takođe, želećete da ispunite šuplji predmet, poput vaze, papirom za pakovanje za dodatnu podršku pre nego što ga umotate u foliju sa mehurićima.

Pravilna upotreba folije sa mehurićima

Tipično, manji mehurići štite predmete od ogrebotina, dok veći mehurići štite predmete od udara. S obzirom na prirodu selidbe, bira se tip folije. Pored standardnih, postoji i antistatička verzija ružičaste boje. Ona štiti elektroniku od statičkog elektriciteta koji može da je fatalno ošteti.

Kada radite sa folijom sa mehurićima, mehurići treba da budu okrenuti ka unutra, dodirujući predmet koji umotavate. Pored toga, strana folije sa mehurićima drži predmet, držeći ga na mestu. Ravna strana olakšava lepljenje i omogućava vam da pišete na umotanoj površini.

Dodatni savet – sakleni predmeti i bilo koji predmet sa ekranom moraju se prvo umotati u papir za pakovanje tako da folija sa mehurićima ne ostavlja tragove na površini.

Planirate selidbu? Pozovite nas! Profesionalni tim vam je na raspolaganju da pravilno spakuje sve vaše stvari!

[wpseo_map max_number=“undefined“ width=“400″ height=“300″ zoom=“-1″ map_style=“roadmap“ scrollable=“1″ draggable=“1″ show_route=“0″ show_state=“0″ show_phone=“1″ show_phone_2=“1″ show_fax=“1″]

[wpseo_address show_state=“1″ show_country=“1″ show_phone=“1″ show_phone_2=“1″ show_fax=“1″ show_email=“1″ show_logo=“0″]

[wpseo_opening_hours show_days=“sunday,monday,tuesday,wednesday,thursday,friday,saturday“]

ŠTA SVE TREBA DA ZNATE PRE PLANIRANJA SELIDBE?

ŠTA SVE TREBA DA ZNATE PRE PLANIRANJA SELIDBE?

ŠTA SVE TREBA DA ZNATE PRE PLANIRANJA SELIDBE? Selidbe čine sastavni deo života svakog od nas i često su asocijacija na stresna iskustva koja iziskuju dosta vremena i troškova za planiranje, organizovanje i sprovođenje same selidbe. Ovde na jednom mestu možete pročitati sve potrebne informacije vezane za selidbu i saznati koji su to saveti za dobru selidbu. Članak je pisan sa ciljem da odgovori na najčešće postavljana pitanja o organizaciji selidbe: Selidba u novi stan – kako da bude lako i jednostavno? Kako izgleda jednostavna selidba bez greške u pet koraka? Selidba sa cimerima – evo kako da bude jednostavno? Kako spakovati stvari za selidbu bez kutija? U ovim situacijama predlaže se korišćenje kofera, rančeva, putnih torbi jer su sigurni za transport robe, a ujedno su vaše lične stvari koje treba preseliti. Velike kese za smeće i vakum kese se najčešće koriste za pakovanje garderobe. Iz njih usisivačem možete izvući vazduh, čime dobijate na prostoru. Na ovaj način obezbeđujete lakšu manipulaciju.

Planiranje selidbe

Planirate selidbu, a imate decu i unapred znate da će to biti stresno iskustvo – na ovom članku možete pročitati 7 saveta za selidbu s decom bez stresa. Ako i dalje mislite da će Vam selidba sa decom biti stresno iskustvo, postavljamo Vam pitanje: Da li ste čuli za selidbu ključ u ruke? Ovaj vid selidbe doslovno znači predaja ključa u ruke pre ulaska u objekat koji treba iseliti, kao i ključeve od objekta gde treba preseliti stvari. U tom slučaju na Vama je da se posvetite sebi, svojim obavezama, ili uzmete par sati/dana za odmor, u zavisnosti od obima selidbe. Na kraju dolazite na novu adresu, u potpuno opremljen i očišćen stan ili kuću. Kada klijenti sarađuju sa već poznatom i pouzdanom agencijom za selidbe i prevoz najčešće se opredeljuju za ovu vrstu selidbe.

Ukoliko ste preduzetnik ili zaposleni u firmi koja menja lokaciju sedišta, evo 4 korisna saveta kako da lako preselite firmu: izvršite popis stvari, dobro spakujte i zašitite nameštaj, opremu i važnu dokumentaciju, unapred odredite raspored stvari, nameštaj i opreme u novom poslovnom prostoru i odaberite kvalitetnu agenciju za selidbe.

Specijalne selidbe

Selidbe iz manjeg u veće, većeg u manje, selidbe iz stana u kuću, iz kuće u stan, selidbe kancelarijskih prostorija iz jedne zgrade u drugu, selidbe iz jednog grada u drugi grad, selidbe tokom studiranja iz stana u studentski dom i obratno ukazuju na to da postoji mnoštvo različitih vrsta selidbi. Ovome treba pridodati i manje selidbe – prevoz određenih stvari ili na primer prevoz koncertnih klavira, kao i specijalne selidbe. Specijalne selidbe predstavljaju prevoz naručenog nameštaja iz salona nameštaja, poput Ikee, Matisa, Emmezete, Forma Ideale i slično. U specijalne selidbe spadaju selidbe glomaznih stvari, iliti specijalnih tereta. U specijalni teret spada klavir (koncertni klavir i polukoncertni klavir), pianino, kase, sefovi, sportska oprema i fitnes sprave, kancelarijska oprema, prevoz robe na paletama. Ove stvari se smatraju specijalnim teretom zbog veličine, obima i težine. Imajući u vidu da su ovo selidbe teških stvari, na članku – Selidbe teških stvari: kako da bude lako, možete naći par korisnih saveta, a ukoliko vas specifično interesuje selidba klavira, ovaj članak je za vas – Evo kako da selidba bude laka čak i ako selite klavir.

Selidbe teških stvari

Selidbe najčešće greške i kako da ih izbegnete koje se javljaju prilikom selidbe tiču se pakovanja osnovnih stvari koje će Vam biti potrebne za prvih nekoliko dana dok se ne raspakujete u potpunosti i smestie u nov dom. Previše utrošenog vremena na pakovanje, koje pritom nije adekvatno, kao i bezbedno pakovanje svih važnih dokumenata, novca i zlata. Verovali ili ne, jedna od glavnih grešaka prilikom selidbe je ne unajmljivanje agencije za selidbe. Ovde možete pročitati dodatne korisne savete kako izbeći greške prilikom selidbe – Selidbe najčešće greške i kako da ih izbjegnete.

Uprkos svim navedenim savetima koji garantuju lakšu i manje stresnu selidbu postavlja se pitanje zašto ipak angažovati agenciju za selidbe i prevoz? Zato što je kvalitet za kratak vremenski period zagarantovan. Ovime ćete biti zaštćeni od nervoze, brige i svih poslova koje selidba sa sobom nosi. Glavnih 6 razloga da unajmite profesionalnu agenciju za selidbe su zasigurno iskustvo, bezbednost, vreme, sigurnost, isplativnost i selidba bez stresa.

Pomoć oko selidbe

Potrebna Vam je pomoć pri selidbi? Evo koga da pozoveteSD Selidbe Beograd. SD Selidbe čini tim perfektno usaglašenih i uigranih ljudi koji godinama unazad zajedno rade selidbe i prevoz na teritoriji cele Republike Srbije. SD Selidbe pružaju sve usluge koje se tiču selidbe, prevoza, transporta robe, nameštaja, stvari, glomaznih stvari – specijalnih tereta, poput klavira, pianina, kasa, sefova, sportske opreme i fitnes sprava, kancelarijske opreme, prevoz robe na paletama, i još mnogo toga.

A šta Vi kažete, da li je selidba stresno iskustvo ili ne?

Poezane strane:

OLAKŠAJMO SELIDBE TEŠKIH STVARI

Međunarodne Selidbe

Selidbe Beograd

Selidbe teških stvari i specijalni tereti

selidbe Beograd

Mi imamo dovoljno ruku za selidbu – radnici sa iskustvom

Mi imamo dovoljno ruku za selidbu – radnici sa iskustvom

Mi imamo dovoljno ruku za selidbu – radnici sa iskustvom. Selidba je fizički iscrpan posao koji čak i da imate prevozna sredstva u vidu kombija ili kamiona, ne možete da savladate sami. Za prenos teških tereta, za pakovanje i logistiku je često potrebno više ljudi. Ukoliko su ti ljudi iskusni u selidbama – onda je situacija znatno lakša!

Nudimo vam radnike za selidbe

Mi kao profesionalna agencija za selidbe imamo na raspolaganju tim ljudi koji iza sebe ima godine rada i iskustva u selidbama. Selili smo čitave stanove, kuće, firme, magacine, poslovne prostore, ordinacije itd. Naši radnici vam stoje na raspolaganju i sa sigurnošću vam mogu obezbediti selidbu bez stresa.

Koje su glavne karakteristike naših radnika za selidbu?

  • Dostupni smo 24/7
  • Tačni smo, precizni, efikasni
  • Radimo brzo
  • Logistika nam je kao maternji jezik
  • Sve u našoj nadležnosti podleže garanciji
  • Vikendom imamo posebne popuste!

Prednost agencije za selidbe je i beslpatna procena cene. Ovo je nešto što klijentima u velikoj meri pomaže da se odluče za korišćenje profesionalne pomoći prilikom selidbe. Ukoliko vam je cena unapred poznata i nema skrivenih troškova, planiranje budžeta postaje lakši posao. Iskosritite priliku da dobijete besplanu procenu selidbe pozivom na broj 064/4302713. Procena cene se radi na osnovu datuma, lokacije, prilaza, dostupnosti, spratnosti, postojanja lifta i slično. Trudimo se da budemo što precizniji i jasni kako bismo posao obavili na nivou zadatka.

Mi brinemo o našim zaposlenima!

Zašto je to vama bitno? Nije tajna da je srećan radnik i zadovoljan radnik. Naši radnici su plaćeni za prekovremeni rad, tako da se prema vašim stvarima ophode sa posebnom pažnjom. Ovo je jako bitno prilikom angažovanja agencije koje će baratati vašim dragocenostima. Ophođenje prema stvarima kao da su u našem vlasništvu je apsolutni prioritet. Možete nas angažovati za sve vidove selidbi jer smo specijalizovnani i za pakovanje selidbi, prevoz i prenos tereta.

Imamo sve neophodne materijale

Dobre vesti su i da mi raspolažemo svim tipovima kutija za pakovanje, kao i kompletnim zaštitnim materijalom. Ovo su sve detalji koji angažovanjem profesionalaca nisu više vaša briga. Vaše je samo da pozovete!

Za šta sve možete unajmiti radnike?

  1. Pakovanje svih vaših alata, mašina, nameštaja i stvari
  2. Utovar svih stvari u prevozno sredstvo
  3. Istovar stvari na novoj lokaciji
  4. Raspoređivanje svih komada u novom prostoru

Bitne informacije:

Cena radnika varira u zavisnosti od samog obima posla. Okrivna cena je 500-3000 po radniku.

Nudimo garanciju da se vaše stvari neće oštetiti u procesu selidbe.

Dostupni 24/7, 365 dana u godini, sa mnogo pozitivih iskustava i referenci, stojimo vam na raspologanju!

Skladištenje stvari skladistenje

Najbitnije stavke kod odabira skladišta

Najbitnije stavke kod odabira skladišta

Najbitnije stavke kod odabira skladišta. Često se pri selidbi desi da imamo određeni višak stvari koje je potrebno da privremeno smestimo na drugoj lokaciji. Bilo da je u pitanju čekanje na završne radove na novoj lokaciji ili pak za određene stvari na novoj lokaciji još uvek nemamo predodređeno mesto, skladištenje stvari je jako pametna opcija. Koji su to uslovi koje je potrebno da skladište ispuni pročitajte u daljem tekstu.

Funkcija skladišta

Funkcija tj. poenta skladišta je da obezbedi vama sigurno čuvanje stvari na određeni vremenski period. Samim tim potrebno je da za sebe odaberete ono skladište koje će vam omogućiti da bezbrižno ostavite sve vaše stvari i ne razmišljate do momenta kraja zakupa.
Glavne stavke kod odabira skladišta
1. Nadzor i bezbednost
2. Suv prostor
3. Čist prostor
4. Mogućnost dogovora oko dužine trajanja zakupa i cene
5. Informisanost o tipu stvari koje se skladište i dozvoljenim predmetima za skladištenje

Dobra vest je da SD Selidbe Beograd imaju skladišta koja ispunjavaju sve ove uslove. Sve informacije možete dobiti na poziv a na nama je da vas obavestimo da su vaše stvari u našim skladištima sasvim bezbedne.

Na raspolaganju su vam prostori koji su čisti i suvi kako se vaše dragcenosti ne bi oštetile posredstvom npr. vlage. Skladišta je moguće iznajmiti na dan, mesec ili duže i svaki dogovor je moguć. Stojimo vam na raspolaganju dokle god vam je skladištenje neophodno.

Naše cene skladištenja

Naše cene se formiraju na osnovu volumena stvari tako da su vam troškovi skladištenja apsolutno transparentni.

Dok čekate da se vaš nov poslovni prostor, stan ili kuća završe, naše usluge i profesionalni tim su vam dostupni 24/7.

Imajte u vidu da su stvari koje se skladište pod stalnim video nadzorom, tako da zaboravite na držanje stvari po mokrim garažama, tavanima i podrumima. Zaboravite na stalno moljakanje kod prijatelja i porodice. Na raspolaganju vam je visokoprofesionalna usluga koja će vam obezbediti spokojan san i mir.

Pozovite nas za svaki vid saradnje oko skladištenja. A nakon isteka perioda kad vam je skladištenje potrebno, SD Selidbe Beograd vam stoje na usluzi za svaki vid selidbe.

• Iskoristite naše usluge pakovanja, transporta, logistike.
• Iskoristite naš kombi ili kamionski prevoz nameštaja, ličnih stvari kao i kompleksnih mašina.
• Nudimo uslugu montaže i demontaže mašina, nameštaja i alata.
• Dostupni smo za selidbe u Beogradu, međugradske kao i međunarodne selidbe!

prevoz i selidbe Beograd

Selidba za praznike

Selidba za praznike

Selidba za praznike. Ukoliko ste u praznični period rešili da uđete na velika vrata, sa velikim promenama, verovatno ste već uplanirali selidbu. Bilo da selite svoj stan, kuću ili poslovni prostor, pravo je vreme da Vam kažemo – mislite na vreme!

U svakom poslu nije strana činjenica da je praznični period vrlo problematičan. Pred same praznike se radi punom parom jer se sve firme približavaju polako sumiranju godišnjih uspeha, planiranju budžeta za naredni period. Ali onda usledi zatišje. Nakon 31.decembra imate period kad se svi opredeljuju za odmore. Zaslužene odmore. Ali je ovo takođe period kad firme koje rade, rade smanjenim kapacitetom, sa manje radnika.

Ukoliko ste rešili da se selite za praznike, na vreme organizujte i sebe i angažujete profesionalnu agenciju za selidbe. Samo jedan telefonski poziv Vam može obezbediti željeni termin za selidbu i eliminisati stresne situacije da se u prazničnom periodu brinete kako ćete sami sve preseliti ili najgore, za praznike zvati prijatelje i porodicu u pomoć.

Naša agencija za selidbe je Vama na raspolaganju 24 časa u danu, 7 dana u nedelji. Mi radimo i praznicima i vikendima. Jedino što je vaša obaveza, je to da pozovete i dogovorite se sa nama.

Šta se dobija pozivanjem agencije?

  • Vi već pri prvom pozivu mozete dobiti besplatnu procenu cene selidbe.
  • Sa nama delite informacije šta se seli, kad ste planirali preseljenje i sve detalje.

Šta su detalji koji utiču na cenu selidbe?

Na cenu selidbe utiče sam teret koji se prenosi. Da li imate neke specijalne terete (mašine i opremu), teške terete poput sefa ili klavira, da li planirate korišćenje usluge montaže i demontaža tih tereta. Na cenu utiču i lokacija polaska i dolaska. Spratnost, prilaz i slično. Sve ove okolnosti će omogućiti našem timu da što preciznije Vama izađe u susret sa što prihvatljivijom cenom i odgovarajućim datumom. Sve okolnosti će biti unapred određene. Imaćete na raspolaganju i kombi prevoz i kamionski prevoz. Na raspolaganju Vam je i opcija pakovanja ukoliko želite da pakovanje obavljamo mi.

Da li ste znali da mi vršimo i usluge skladištenja?

Po potrebi, na raspolaganju su Vam i skladišta koja su osigurana, suva i pod nadzorom. Prostor za vaše stvari možete iznajmiti na dan, nedelju, mesec ili više. Tu smo za svaki dogovor. Skladištenje je idealno rešenje čak i ukoliko Vam je potreban prelazni period za transfer stvari.

Agencija za selidbe SD Vam želi uspešnu i srećnu 2022.godinu. Zahvaljujemo svim svojim dosadašnjim klijentima i radujemo se budućim saradnjama.

 

Povezane strane:

Koristite uslugu skladištenja i olakšajte sebi prelazni period

Selite se i potrebno vam je skladište?

PREVOZ ROBE BEOGRAD

Radnici za selidbe

Skladištenje stvari prilikom selidbe

 

[wpseo_opening_hours show_open_label=“1″ show_days=“sunday,monday,tuesday,wednesday,thursday,friday,saturday“]

[wpseo_map max_number=“undefined“ width=“400″ height=“300″ zoom=“-1″ map_style=“roadmap“ scrollable=“1″ draggable=“1″ show_route=“0″ show_state=“0″ show_phone=“1″ show_phone_2=“1″ show_fax=“1″]

Kako preseliti osetljivu tehniku?

Kako preseliti osetljivu tehniku?

Kako preseliti osetljivu tehniku? Kada selite kućnu elektroniku, bilo da govorimo o frižideru ili televizoru koji deluje prilično krhko. Da biste sprečili bilo kakvo oštećenje potrebno je da obratite pažnju na način kako se oni pakuju i šta bi trebalo da uradite pre pakovnja. Ako preduzmete ove korake pre preseljenja, vaše stvari bi trebalo da stignu netaknute.

Za sve uređaje sa mnogo kablova

Dobar savet za sve uređaje čije kablove ste već jednom teško povezali je da stavite male komade trake odgovarajuće boje na njihovim krajevima i na odgovarajuće ulaze i izlaze komponenti. Tako možete lako obeležiti koji kabl kuda ide i da nakon što preselite uređaj, povežete ga bez mnogo muke. Svako obeležavanje će vam sigurno koristiti.

Dobra ideja je da ukoliko govorimo o audio ili video uređajima pre pakovanja proverite da li ste izvukli svaki CD ili DVD. Ovo se odnosi i na USB uređaje. Imajte u vidu da sve što ne izvučete iz uređaja se lako može ogrebati i oštetiti uređaj u prenosu.

Prebacite sve u originalnoj ambalaži

Ukoliko ste nakon nabavke uređaja zadržali originalne kutije, to će vam se višestruko isplatiti. Najbezbedniji način da preselite uređaje je upravo originalna ambalaža koja uglavnom sadrži i stiropor koji će učiniti da se vaša tehnika u prevozu zapravo ne pomera unutar sopstvene kutije. To pomeranje je najčešći izvor javljanja oštećenja pri selidbi uređaja. Ukoliko ste sačuvali kutije ali nemate stiropor svakako je jako bitno da materijalima za pakovanje dobro popunite sve šupljine i sav slobodan prostor između uređaja i ivica kutije.

Sve komponente jednog uređaja se pakuju zajedno

Nemojte zaboraviti da daljinski, uputstvo za upotrebu i bilo koje elemente koji se odnose na konkretan uređaj upakujete zajedno sa glavnom jedinicom.

Televizor je najveći bauk

Smart TV sa ravnim ekranom može biti teško preseliti jer su oni u suštini dve tanke staklene ploče sa plazmom i gasom. Spadaju i u teške i u lomljive terete. LCD ekran je sa druge strane lakši ali zaista delikatniji. Ukoliko sami pakujete televizor i nemate originalanu ambalažu. Obezbedite posebnu kutiju. Ona je od visoke važnosti da jedinica bude upakovana i isporučena u kutiji koja ispunjava specifikacije proizvođača. Plazma televizore uvek treba slati i čuvati u uspravnom položaju.

Na kraju dodajemo još jedan savet. Izbegavajte uključivanje elektronike na dan selidbe ako je moguće. Trebalo bi da sačekate 24 sata da dozvolite jedinicama. (TV, stereo ili nešto dalje) da se priviknu na sobnu temperaturu novog prostora.