Planiranje kao osnova uspešne selidbe
Sve uspešne selidbe poslovnog prostora imaju jednu zajedničku stvar - pažljivo planiranje. Pre nego što se pomeri i jedna stvar iz Vaše kancelarije ili radnog prosotra, sastaćemo se sa Vama kako bi razumeli vaše jedinstvene potrebe za preseljenjem i izazove koji će biti pred nama - dostupnost za utovar, pristup liftu, ograničen praking, vremenski okvir itd.
SELIDBE POSLOVNIH PROSTORIJA
Uslugu Selidbe poslovnog prostora koje Vam pruža naša firma Selidbe Beograd, su prilagođene Vašem poslovanju i radnom rasporedu tako da Vam proces preseljenja u novi poslovni prostor oduzme što manje vremena. Selidbe vršimo profesionalno, jeftino i brzo, a seliti možemo sve vrste stvari, nameštaj, teške terete, materijale iz magacina ili robu iz skladišta.
Izrada plana selidbe
Uzećemo detaljan popis svih stavki koje treba da preselimo i Vaše zahteve prilikom preseljenja i izraditi plan selidbe za vaš budžet.
Iskusan tim za selidbe kancelarije
Sd Selidbe ima veliko iskustvo i pravo osoblje kako bi se Vaša kancelarija preselila na novu lokaciju brzo, sigurno i povoljno. Naši zaposleni su vredni, posvećeni i temeljni. Većina naših zaposlenih je već dugi niz godina sa nama, a ukoliko nas angažujete možete se uveriti u njihov odličan rad, marljivost i profesionalnost.
Zaštita Vaše imovine kao naša polazna tačka
Oni su tu da spreče bilo kakve probleme koji mogu nastati prilikom selidbe kancelarije i na taj način sprečili štetu i zaštitili Vašu imovinu a i uštedeli Vam dragoceno vreme.
Takođe možemo, po potrebi, organizovati i prevoz putnika od mesta selidbe do lokacije na koju se selidba vrši.
Prepustite posao profesionalcima
Za razliku od selidbe privatnih kuća i stanova, selidbe poslovnog prostora mogu biti mnogo obimnije, a posebno u slučajevima kada su u pitanju selidbe proizvodnih pogona ili mašina, selidbe veleprodajnih magacina i skladišta i sl.
Selidbe poslovnog prostora ukoliko se tako dogovorimo uključuju:
- strategija seldibe i planiranje najbolje rute
- demontaža nameštaja i ponovna montaža na novoj lokaciji
- profesionalno pakovanje stvari i dokumenata, elektronskih uređaja i kancelarijskog materijala, raspakivanje i montiranje u Vašoj novoj kancelariji
- utovar i istovar na novoj lokaciji
- prevoz Vašeg nameštaja u našim sigurnim i čistim kamionima
- selidbe i prevoz teških stvari i predmeta
- dugoročne ili kratkoročne usluge skladištenja u našim magacinima
Napominjemo da se prilikom procene troškova selidbe računa sve, od spratnosti, prilaza objektima do gabarita i težine stvari i slično.
Ukoliko želite da saznate tačnu cenu selidbe ili renovacije koja je odgovarajuća u vašem slučaju, kontaktirajte Selidbe SD pomoću ZAHTEVA ZA BESPLATNU PROCENU SELDBE I PREVOZA ili nas pozovite.
ZAHTEV ZA BESPLATNU PROCENU SELIDBE POSLOVNOG PROSTORA
Za sva vaša pitanja stojimo na raspolaganju. Kontaktirajte nas putem kontakt forme. Odgovorićemo Vam u najkraćem roku!