Planiranje kao osnova uspešne selidbe

Sve uspešne selidbe poslovnog prostora imaju jednu zajedničku stvar - pažljivo planiranje. Pre nego što se pomeri i jedna stvar iz Vaše kancelarije ili radnog prosotra, sastaćemo se sa Vama kako bi razumeli vaše jedinstvene potrebe za preseljenjem i izazove koji će biti pred nama - dostupnost za utovar, pristup liftu, ograničen praking, vremenski okvir itd.

 SELIDBE POSLOVNIH PROSTORIJA

Uslugu Selidbe poslovnog prostora koje Vam pruža naša firma Selidbe Beograd, su prilagođene Vašem poslovanju i radnom rasporedu tako da Vam proces preseljenja u novi poslovni prostor oduzme što manje vremena. Selidbe vršimo profesionalno, jeftino i brzo, a seliti možemo sve vrste stvari, nameštaj, teške terete, materijale iz magacina ili robu iz skladišta.

Izrada plana selidbe

Uzećemo detaljan popis svih stavki koje treba da preselimo i Vaše zahteve prilikom preseljenja i izraditi plan selidbe za vaš budžet.

Iskusan tim za selidbe kancelarije

Sd Selidbe ima veliko iskustvo i pravo osoblje kako bi se Vaša kancelarija preselila na novu lokaciju brzo, sigurno i povoljno. Naši zaposleni su vredni, posvećeni i temeljni. Većina naših zaposlenih je već dugi niz godina sa nama, a ukoliko nas angažujete možete se uveriti u njihov odličan rad, marljivost i profesionalnost.

Zaštita Vaše imovine kao naša polazna tačka

Oni su tu da spreče bilo kakve probleme koji mogu nastati prilikom selidbe kancelarije i na taj način sprečili štetu i zaštitili Vašu imovinu a i uštedeli Vam dragoceno vreme.

Takođe možemo, po potrebi, organizovati i prevoz putnika od mesta selidbe do lokacije na koju se selidba vrši.

Prepustite posao profesionalcima

selidbe poslovnog prostora

Za razliku od selidbe privatnih kuća i stanova, selidbe poslovnog prostora mogu biti mnogo obimnije, a posebno u slučajevima kada su u pitanju selidbe proizvodnih pogona ili mašina, selidbe veleprodajnih magacina i skladišta i sl.

U slučajevima selidbe manjih preduzeća i firmi, ponekad je selidba jednostavnija od radova nakon selidbe.
Preseljenja firmi i preduzeća se najčešće rade prebacivanjem inventara i radnika iz jednog u drugi lokal, a lokali iz kojih ili u koje se preduzeća sele, moraju biti renovirani ili vraćeni u prvobitno stanje.

Selidbe poslovnog prostora ukoliko se tako dogovorimo uključuju:

  • strategija seldibe i planiranje najbolje rute
  • demontaža nameštaja i ponovna montaža na novoj lokaciji
  • profesionalno pakovanje stvari i dokumenata, elektronskih uređaja i kancelarijskog materijala, raspakivanje i montiranje u Vašoj novoj kancelariji
  • utovar i istovar na novoj lokaciji
  • prevoz Vašeg nameštaja u našim sigurnim i čistim kamionima
  • selidbe i prevoz teških stvari i predmeta
  • dugoročne ili kratkoročne usluge skladištenja u našim magacinima

Napominjemo da se prilikom procene troškova selidbe računa sve, od spratnosti, prilaza objektima do gabarita i težine stvari i slično.

Ukoliko želite da saznate tačnu cenu selidbe ili renovacije koja je odgovarajuća u vašem slučaju, kontaktirajte Selidbe SD pomoću ZAHTEVA ZA BESPLATNU PROCENU SELDBE I PREVOZA ili nas pozovite.

ZAHTEV ZA BESPLATNU PROCENU SELIDBE POSLOVNOG PROSTORA

Za sva vaša pitanja stojimo na raspolaganju. Kontaktirajte nas putem kontakt forme. Odgovorićemo Vam u najkraćem roku!








    selidbe poslovnog prostora

    selidbe poslovnog prostora