Selidbe lomljivih stvari

Zašto selidba košta više nego što ste planirali?

Zašto selidba košta više nego što ste planirali?

Zašto selidba košta više nego što ste planirali? Selidba sasvim sigurno dolazi sa mnogo troškova, a čini se da mnogi od njih koštaju više nego što ste očekivali. Ovo su neke od realnih situacija koje će vas sačekati i na koje bi trebalo da obratite pažnju kako vas troškovi selidbe ne bi previše iznenadili.

Troškovi agencije za selidbe

Možda ćete biti u iskušenju da izaberete najjeftiniju agenciju koja vam nudi usluge selidbe kada birate kompaniju za selidbe, ali to nije uvek cena koju ćete na kraju platiti. Obično postoji nekoliko dodatnih naknada koje su uključene u konačni račun.

· Ako živite u zgradi bez lifta, nošenje nameštaja i vaših stvari uz stepenice će vam možda biti dodatno naplaćeno.

· Agencije za selidbe su obavezne da pokriju procenat vaših predmeta ako su oštećeni ili izgubljeni. Birajte samo one koje vam nude adekvatnu garanciju ukoliko dođe do oštećenja.

· Većina agencija dodatno naplaćuje glomazne predmete tj. “teške terete” kao što su stolovi za bilijar ili klaviri. Ovo je posebno bitno ukoliko selite poslovni prostor pa to uključuje određene mašine, sefove i slično.

· Troškovi pakovanja i materijala nisu uključeni u svaku ponudu za selidbu, a neke kompanije će naplatiti dodatnu naknadu za stvari kao što su kutije, folije i pakovanje.

· Neke kompanije naplaćuju naknadu za gorivo za ceo dan, dok druge naplaćuju po kilometru pređenog puta. Međutim, mnoge kompanije ne uključuju gorivo kao deo cene za lokalne selidbe.

Mi preporučujemo da uvek odaberete agenciju koja vrši besplatnu procenu selidbe i tako vam je budžet daleko sigurniji. Uz to je bitno da agencije imaju sopstvena vozila i sopstveni tim. Ukoliko agencija plaća svoje ljude “po poslu” šanse su da ti ljudi nisu posvećeni svom poslu.

Troškovi o kojima bi trebalo da mislite unapred

1. Ako se selite međunarodno (ili postoji mali razmak između datuma iseljenja i useljenja) želećete da planirate obroke, hotele i troškove prevoza. Mislite i na to da smeštaj za ljubimce i decu može biti problematičan pa planirajte unapred.

2. Šanse su da nećete želeti da ponesete svoj stari mop i svu opremu za čišćenje u novi stan ili kuću. Bez obzira koliko donesete, neizbežno ćete morati da odete do marketa da biste se opskrbili nekim osnovnim stvarima.

3. Ovo pravilo isto važi za sve osnovne namirnice koje će neminovno biti trošak.

4. Ako možete da budete fleksibilni u pogledu datuma selidbe, obično ćete uštedeti novac izbegavanjem vrhunca sezone selidbe, koja se dešava između aprila i oktobra.

Za sva pitanja vam stojimo na raspolaganju, te nas pozovite kako bismo vam detaljno objasnili proces, pomoć koju možete da dobijete i kako biste iskoristili sve besplane usluge koje olakšavaju budžetiranje!

Write a Comment