Kako u prazničnom periodu odvojiti vreme za selidbu?

Kako u prazničnom periodu odvojiti vreme za selidbu?

Kako u prazničnom periodu odvojiti vreme za selidbu? Praznici su iza ugla i za sve one koji su planirali selidbu ili novu lokaciju već u januaru, ovo je doba velikih izazova. Pored standardnih napora koje ulažemo u vreme selidbe, ovde je vreme istinski veliki faktor. Delimo sa vama par sveta kako da u prazničnom periodu odvojite vreme za selidbu.

Delegiranje zadataka

Ključ za umanjenje stresa tokom selidbe je jednostavan: morate biti organizovani od prvog dana, nemojte prepuštati ništa slučaju i ne ostavljajte ništa za poslednji momenat.

Glavni savet je delegiranje radnih zadataka. Pravo je vreme da uočite to koliko vam pomoć može biti od koristi i da angažujete porodicu i prijatelje, kao i profesionalnu pomoć.

Rezervišite termin kod odabrane agencije za selidbu unapred (imajte u vidu da svaki posao ima veliku gužvu u prazničnom periodu). Ne samo da će vam ovo uštedeti na troškovima (jer će biti više izbora, više slobodnih datuma i više fleksibilnosti), ali će vam takođe pružiti mir.

Ne samo da će ova pomoć omogućiti da sklonite jedan deo obaveza sa sebe, već će vam planiran tajming biti totalno ispoštovan. Upamtite, tim koji radi za agenciju za selidbe čine profesionalci. Oni koriste etikete, markere i označavanje bojama da organizuju vaše upakovane kutije i uvek se uvere da imaju sve potrebne alate za demontažu i montažu nameštaja, kad stignete na novu lokaciju.

Planer aktivnosti ukombinovan sa planerom radnih dana

Planer aktivnosti je neverovatan način da organizujete zadatke po prioritetu i vremenskom okviru, a istovremeno vam omogućava da delegirate zadatke efikasno.

Najbolji način da ga koristite jeste po prioritetu, odnosno po datumu i unakrsno uplanirate aktivnosti pakovanja, transporta, raspakivanja kao i administrativne poslove na osnovu radnog vremena svih uključenih strana.

Odvojite vreme za najdraže i za odmor

Iako se selite, nemojte zaboraviti da uživate u praznicima. Nije ideja da vas selidba toliko iscrpi da ne uživate u polodovima sopstvenog rada. Na kraju, i vama su praznici! Nakon napornog dana, uradite nešto za sebe. Da li je to opuštajuća kupka, okupljanje porodice za trpezom ili izlazak, ostavljamo vama.

Napravili ste veliki korak, oduprite se perfekcionizmu

Jedan od glavnih problema kad se selidba organizuje u periodu godine kad ima dosta dešavanja jeste nemogućnost da sve bude onako kako ste zamislili. Dobra vest je da to tako ne mora ni biti! Bitno je da ispoštujete rokove za selidbu a nemojte zaboraviti da je pred vama tek vreme koje služi za uređenje prostora, nabavku sitnica koje čine dom, čišćenje i regulisanje dokumentacije.

Ukoliko ste zaista u škripcu sa vremenom…

Takođe možete angažovati odbranu agenciju za selidbe da spakuje vaše stvari za vas. Na ovaj način će pakovanje biti obavljeno efikasno i profesionalno a vi niste u obavezi da budete prisutni. Imajte u vidu da ovaj posao obavljaju profesionalci sa iskustvom te su vaše stvari u sigurnim rukama.

Agencije za selidbu će vam čak obezbediti sav potreban materijal za pakovanje, tako da ne morate da brinete da li će nešto nedostajati na sam dan pakovanja ili selidbe.

Vaše je da pozovete i dočekate praznike u novom prostoru!

Write a Comment