Selidbe – od čega se kreće?

Selidbe – od čega se kreće?

Selidbe – od čega se kreće? Rešili ste da se selite ali ne znate od čega se kreće. Brine vas ceo proces selidbe jer vam možda organizacija manjka ili nemate ljude koji će vam pomoći da sve protekne u najboljem redu. Sve su ovo problemi koje mi srećemo često, pa smo tu da pomognemo! Krenite od ovih stvari kako biste osigurali bezbednu, brzu i efikasnu selidbu!

Lična organizacija je ključ

Pre nego da kontaktirate profesionalnu agenciju se selidbe, predlažemo da sami donesete sledeće odluke kako biste olakšali proces:

· Odlučite koje vreme bi vam za selidbu najviše odgovaralo. Ukoliko vam se na žuri, selidbu možete početi i mesecima unapred, tako što ćete se rešiti viška stvari.

· Pripremite se za papirologiju koja uz selidbu dolazi. Promene adresa, uvođenje interneta i preusmeravanje pošte su vam prioriteti.

· Iskoristite uslugu besplatne procene selidbe kako biste uplanirali budžet.

Šta sve od informacija agencija za selidbe traži od vas?

  1. Kako biste sa agencijom za selidbe ugovorili termin koji vam odgovara, logično je pametnije to uraditi što pre. Ali pre ovog poziva, prikupite informacije. Predlažemo da napravite popis stvari koje se sele. Glavna pitanja su lokacija A, lokacija B, termin, spratnost, postojanje lifta i ŠTA SVE SELITE.
  2.  Za samo konktaktiranje agencije možete se odlučiti uvek. Mi radimo 24/7, pa nas pozovite kad god vam odgovara. Ukoliko se javite pre a ne kasnije, samo ćete sebi lakše obezbediti termin koji vam odgovara. Zauzmite svoj termin na vreme.
  3. To ko šta prenosi, iznosi i tovari u vozila je stvar dogovora. Često nas pitate da li je potrebno da stvari koje se sele sami iznesete i pripremite za utovar. Ukoliko ste sa agencijom ugovorili da selidbu radimo mi, vaše je obavljeno. Naš tim sve svari iznosi i tovari u naša vozila. Ukoliko pak ovaj deo radite sami, preporučljivo je da stvari koje selite pripremite za utovar, kako ne bi došlo do kašnjenja.
  4.  Mi imamo naše ljude koji će se prema vašim stvarima ophoditi sa pažnjom, tako da tu ne morate da brinete. Radimo brzo i stručno.
  5.  Prilikom ugovaranja termina, brzo vam postaje jasno da vam stojimo na raspolaganju i vikendom i praznicima. Vaše je samo da zauzmete termin, a mi radimo uvek!
  6. Kvalitetna i profesionalna agencija za selidbe ima svoje resurse! Ovo znači da pored sopstvenog tima, mi imamo naša vozila koja se redovno servisiraju, a imamo i kompletnu opremu koja vam može biti od koristi pri pakovanju. Kutije, folije, alat za montažu i demontažu su naša briga.
  7. Mi imamo logistiku u malom prstu. Uradili smo veliki broj selidbi, te nam se možete obratiti za sva pitanja i savete. Dolazi se na ugovorenu adresu i tačno ugovoreno vreme!

[wpseo_address show_state=“1″ show_country=“1″ show_phone=“1″ show_phone_2=“1″ show_fax=“1″ show_email=“1″ show_logo=“0″]

[wpseo_opening_hours show_days=“sunday,monday,tuesday,wednesday,thursday,friday,saturday“]

[wpseo_map max_number=“undefined“ width=“400″ height=“300″ zoom=“-1″ map_style=“roadmap“ scrollable=“1″ draggable=“1″ show_route=“0″ show_state=“0″ show_phone=“1″ show_phone_2=“1″ show_fax=“1″]

Write a Comment