Selidba poslovnog prostora

Selidba poslovnog prostora – Saveti za zaposlene

Selidba poslovnog prostora je veliki posao i većina poslodavaca zahteva od svojih zaposlenih da sami spakuju svoje stvari iz kancelarije.

Firma za selidbe SD selidbe i prevoz vam daju korisne savete za ovakvu vrstu preseljenja.

Selidba poslovnog prostora – Posavetujte se sa poslodavcem

Prvi korak koji zaposleni treba da urade jeste da se posavetuju sa poslodavcem oko stvari koje trebaju da se prenesu u novi poslovni prostor.

Selidba poslovnog prostora

Ako su u pitanju selidbe poslovnog prostora Beograd i neki drugi manji grad u Srbiji, proverite da li se nameštaj uključujući stolove, stolice i police prenose.

Pre nego što počnete pakovanje stvari proverite datum preseljenja, kao i šta da uradite sa neželjenim nameštajem i nepotrebnim dokumentima.

Pakovanje ormara

Prva stvar od koje treba da krenete jeste pakovanje ormara i čišćenje nereda iz njega. Obično je to najveći deo posla, koji zahteva najviše vremena.

Selidbe Beograd SD vam savetuju da saznate od poslodavca koji dokumenti su važni i moraju se poneti, a koji su nepotrebni i spremni za reciklažu.

Selidba poslovnog prostora

Dokumenta koja idu sa vama poređajte uredno po abecednom redu ili brojčano, kako se tokom transporta ne bi pomešala. Naš savet je da koristite kutije koje će zaštititi dokumenta od tumbanja tokom vožnje.

Ne kutije zapišite sadržaj I lokaciju, kao i vaše ime i prezime. Ove stvari su od suštinske važnosti, kako bi se zaštila dokumenta koja su bitna za dalje poslovanje u novom radnom prostoru.

Selidba poslovnog prostora – Oprema za pakovanje

Selidba poslovnog prostora nikako nije moguća bez adekvatne opreme za pakovanje. Ona podrazumeva kutije, fascicle i korpe u koje ćete spakovati i arhivirati dokumenta, kopije računa, kao I ostale dokumentacije koja je važna za upravljanje i vođenje kompanije.

Pakovanje ličnih stvari

Na kraju spiska nalaze se lične stvari koje ćete poneti sa sobom kada se desi selidba poslovnog prostora.

Potrebno je pre pakovanja da se raspitate kakva je nova kancelarija i koliko ćete prostora imati u njoj.

Ako nemate dovoljno prostora na zidovima, slike, table itd ne možete poneti sa sobom.

Selidba poslovnog prostora

Raspitajte se kod poslodavca da li vaša nova kancelarija ima dovoljno svetlosti i prostora za vase biljke, ormariće i ostale sitnice koje su vam drage.

SD selidbe i prevoz imaju višegodišnje iskustvo kada su selidbe poslovnog prostora u pitanju. Sve vase stvari i potrebna dokumenta trensportovaćemo, brzo, sigurno i profesionalno do željene lokacije.

Write a Comment